środa, 10 września 2014

Ważne, bardzo ważne urodziny!!! :D



Dla nieogarniających z rana. Dziś 18 lat kończy nasza kochana INIMITABLE
BRAWA ŁUUUUUUUU YEEEEEEEEEEEEEE
i oto mała niespodzianka dla niej od paru osób i mam nadzieję was - czyteników 
ROŚNIJ NAM DUŻA MALEŃKA <3
Mam nadzieję że ci się spodoba i że się nie poryczysz ;)



~ ERat


Happy Birthday to Ini, cza cza cza! Happy Birthday to Ini, cza cza cza! Kobito, 18 latek! I wreszcie możesz szaleć na całego (If you know what I mean) ;3 Mam nadzieję, że urodzinki będą wspaniałe i spędzisz je jak najlepiej. Życzę ci udanej matury, zajebistego chłopaka, zdróweczka, jeszcze większych sukcesów w karierze blogowania i czego ty tam sobie życzysz ;) Wszyscy cię kochamy! ♥

~ Żelko Jadek

Co, już?
Mikrofon włączony?
Dobra.

(Niewi. Nie odpowiadam za to, co teraz napiszę.)

R5 na scenę wychodzą,
a fanki przed wejściem się mnożą.
Czy taki rozgardiasz robią bez powodu?
Oczywiście pobawić muszą się za młodu!
Lecz jest i powód tego inny.
Nasz In ma dzisiaj urodziny!
I wszyscy główkują, myślą i się trapią.
Do odpowiedzi naraz się kwapią.
"Jakie życzenia złożyć naszej blogerce?"
To musi być coś wybitnego wielce!
Nagle z tłumu Niepi wyskakuje,
sprawnie drogę sobie toruje.
I krzyczy:
"Wiem, jakie muszą być życzenia!"
"To ma być coś w guście marzeń spełnienia!
Ale nie tak banalne, lecz oryginalne.
Życzmy jej więc samych głupot i radości dużo,
żeby uśmiech królował jej buzią.
Aby trosk i trapień nie zaznała,
ale swoim życiem dobrze kierowała.
Życzmy jej jeszcze mocnych wrażeń i nieskończoności marzeń!"
I kiedy wszyscy z Niepi się zgodzili,
od razu tort znakomity zacząć robili.
A teraz wypatrują, kiedy In się nadejdzie.
I kiedy oniemiała do sali wejdzie
R5 na środek sceny przejdzie.
I wtedy wszyscy, nawet Ty kolego
zgodnie zaśpiewamy:
"Wszystkiego najlepszego!"

~ Niepozorna Romantyczka

Droga Inimitable!
Sto lat sto lat sto lat!!! <3
Z okazji Twoich urodzin, chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego!
Nie znam Cię w realu, ale z niektórych naszych rozmów, mogę wywnioskować, że jesteś naprawdę miłą, zabawną, optymistyczną i wesołą osobą. Życzę Ci, abyś taka już pozostała! :)
Niechaj z Twej twarzy nigdy nie schodzi uśmiech, a każdy dzień jest powodem do radości!
Życzę dużo zdrowia, szczęścia, radości i miłości w życiu, które nam wręcz czasami są niezbędne!
Znajdź swoją drugą połówkę i ciesz się życiem, bo w końcu stuknęła Ci 18! :D
Jako, że poznałam Cię dzięki Twoim cudownym blogom, to nie mogę nie napisać, że życzę Ci samych sukcesów pisarskich i żebyś kiedyś wydała jakąś książkę. Zyskasz wtedy jeszcze większe grono czytelników! :D
Niech otaczają Cię sami przyjaciele, którzy codziennie będą Ci przypominać, że jesteś wspaniałą osobą!
Niechaj wszystkie Twoje marzenia się spełniają! :D
I na koniec życzę Ci, żebyś te urodziny zapamiętała na zawsze! :)
A na koniec wierszyk ;3
Dzisiaj same wesołe miny
No bo to Twoje urodziny!
A więc szalej, świętuj z nami!
Twoimi wszystkimi wiernymi fanami!
Baw się długo, uśmiechaj szeroko,
A w swych celach sięgaj wysoko!
Prezentów dużo miej,
Z niepowodzeń się śmiej.
Tort niech będzie smakowity
No i szampan cały wypity!
Nie żałuj swych decyzji, poznaj urok młodych lat!
Niechaj każdy dzień będzie szczęściem, a radością cały świat!
Na koniec życzę spełnienia marzeń!
I cudownego życia, z dużą ilością wrażeń!

~ MiLka Ratliff

Droga Inimitable...

Rośnij duża, dzielna, zdrowa,
W 100% procentach odlotowa.
Nie zaglądaj do kieliszka,
Bo ci będzie grała kiszka.
Teraz coś dla Twojej główki,
By nie było z niej makówki:
Śmiej się dużo, ucz się mało,
Na klasówkach ściągaj śmiało.
Bądź pomocna jak komputer,
Szybka jak japoński skuter.
Sympatyczna jak maskotka
i słodziutka jak szarlotka.
Te życzenia są dla Ciebie,
byś czuła się jak W SIÓDMYM NIEBIE!

Okeej, musiałam :D A teraz już by myself i w pełni poważnie xD

No więc nasza droga wariatko, chciałabym życzyć ci … najprościej byłoby napisać czego sobie zapragniesz, ale ja nie dostałam limitu więc się rozgadam :D

Życzę Ci dużo zdrowia [mam wrażenie, że nadal chorujesz ( nie że psychicznie, po prostu Luli nie odzyskałam xD Ja się MARTWIĘ! :P ) ], żebyś nie musiała przechodzić tego co w wakacje :) Dużo cierpliwości do … do naszych mózgów, do nauczycieli którzy cisną was jak maturzystów (czujesz ten sarkazm? xD), wytrwałości zarówno prywatnie, jak i w naszych internetach, a głównie na bloggerze :D Życzę Ci dużo uśmiechu, śmiechu i głupawki, bo jak powszechnie wiadomo śmiech to zdrowie, a mam wrażenie że przy naszych konferencjach czasami można po prostu płakać od nadmiaru śmiechowych wrażeń xD Dużo, ale to dużo weeeny i dużo czasu, bo wiem, że teraz bardzo ci go brakuje :) Zdecydowania, abyś podjęła jakże ważną dla ciebie decyzję co chcesz dalej w życiu robić :) Dużo sprytu, pokładów dobrej energii i wspaniałych przyjaciół :)

Życzę ci również super hiper mega seksownego i inteligentnego chłopaka, czyli krótko mówiąc miłości, bo nadaje ona życiu nowe barwy :) Jak już jesteśmy w temacie, to oczywiście nie mogłabym ci nie życzyć świetnego partnera na studniówkę! Jak partnera, to i świetnej zabawy do białego rana! :)

Miej swoją sweetaśną imprezkę urodzinową, idź na koncert The NBHD (ja wiem, że chcesz :D ), leć na księżyc i spełnij swoje najskrytsze marzenia :)

Czego mogę Ci jeszcze życzyć...?

Stu lat życia, słodkich dzieciaczków ( tylko wiesz, nie szalej xD Wszystko w swoim czasie xD ), zajebiaszczego domku i tytułu magistra :D

Zdanej matury no i prawka! :D Oraz odlotowej bryki xD

Tak wql to masz już osiemnaście lat! Aż się łezka w oku kręci.... One tak szybko dorastają :'(

Jakbym mieszkała w Wawie to wyściskałabym cię i dała symbolicznego kopniaka na szczęście w życiu :D Ale nie mieszkam, więc śle Ci te internetowe życzenia, no i moc uścisków kochana! :*

To wszystko, chyba...

PODSUMOWUJĄC...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ZUZA! ♥

P.S. Jeśli jeszcze się nie zorientowałaś, albo Niewi nie napisała od kogo są te życzenia, pisałam to ja. Anabell Fray, nazywana również Ann xD
Happy birthday! ♥

~ Ann

Dobra teraz moja kolej tego zwariownego zgreda który wpadł na ten GENIALNY pomysł :D
Byłoby więcej ludu ale trochę za późno na to wpadłam na to i nie miałam czasu ściągnąć większej ilości niesamowitych ludzi którzy wymyśleliby lepsze życzenia niż ja :)

Ale dobra jedziem z tym koksem

Droga In! Piękności moja czemuś ty nie jest już taka młoda? Osiemnastka ci stuknęła teraz impreza co niedziela ;) Matura w tym roku, zołza okrutna będzie cię nękać do maja ehh ty biedna. Powiedzmy sobie szczerze poeta ze mnie żaden ale liczy się to co z serca nie powiedziane żartem (boże bez komentarza)

Chcę żeby na twojej ślicznej buzi zawsze był uśmiech, żebyś wierzyła w siebie i swoje możliwości. Była pewna swoich wyborów i przyszłości. Rób wszytsko tak jak mówi ci serce. I nie rozmyślaj zbyt długo bo to zbyteczne. Jesteś młoda (w teori starucho :P) i ciesz się tym póki możesz. Jestem absolutnie przekonana że udźwigniesz to co ci szykuje los...
Matury zdasz zadowalająco. Dostaniesz się na studia. Bedziemy razem chodzić na imprezy, i na kawę w przerwach od wkładów. Nie zapomnimy o sobie i nie stracimy kontaktu. Zrobimy wjazd na chatę Ann, która będzie miała tygrysa za szklaną ścianą i Koreańczyków jako sąsiadów. Szczęśliwie się zakochasz i na ślub zaprosisz (OBOWIĄZKOWO BO SIĘ OBRAŻĘ) będziesz miała gromadkę uroczych szkrabów, którymi będę się od czasu do czasu zajmować :D
Nie rób wiochy i obejrzyj ze mną Pottera, Władcę Pierścieni i Star Warsy - tyyyyyle godzin oglądania że wrośniemy w kanapę.
Tworzyć coś z tobą to prawdziwy zaszczyt i cieszę się że się na to zgodziłaś. Czekają nas teraz trudne czasy, życie w klasie maturalnej i na studiach to nie przelewki ale razem przetrwamy, jesteś silniejsza niż ja i wiem że nie odpuścisz :D
Wiem, że może to nie jets nic specjalnego ale regułek w stylu zdrowia, szczęścia pomarańczy niech ci facet nago tańczy już tyle powiedziałam, że mi się to po prostu znudziło :D
Dobra to już naprawdę wszytsko...
Loffciam cię cieciu i mam nadzieję że ci sie podoba niespodzianka <3
A i jedź do tego USA naucz się surfować, ale wróc i nie zostawiaj mnie na długo ;( bo będę cholernie tęsknić. Mówiłam ci że jesteś jak powiew świerzego powietrza dla mnie bo nie łączysz się w żaden sposób ze sprawami które mnie ranią i bolą <3
Spełniaj marzenia <3
CHCIAŁABYM ZOBACZYĆ TWOJĄ MINĘ TERAZ I TO NIE TYLKO JA ANN TEŻ :D I INNI :)

~ Niewi

Tortu starczy dla każdego - chyba :D




16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego❤ Żyj i pisz nam jak najdłużej :3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy Bitrhday INI czacza !!! Happy Birthaday <3
    <33 :**

    OdpowiedzUsuń
  4. 1000 lat i weny oraz wszyskiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  5. O.... ja pierdzieleeee... -_- Ja pierdziele, ja pierdziele.... ;( Kompletnie zapomniałam, o napisaniu życeńńńń! Jak ja sb nie nawidzidzę tak jak gimbazy! Przez to całę zamieszanie, strasznie mi się pomieszało i....... nie napisałam :( Ale teraz postaram się dborze wypaść i już Was nie zawieźć... :D
    A więc.........
    Kochana In!!
    Ja- zapominalska dziewczyna, prosto ze wsi, chce złożyć tb - najlepszej blogerce wszech czasów ♥, życzenia! Dokładnie nie wiem, co mam napisać, bo zapewne masz już wszystko o czym sobie zamarzyłaś! Wspaniały talent, wielu czytelników, serdecznych przyjaciół...<3 Ale, ja pop rostu chce ci powiedzieć, że..... jesteś dla mnie autorytetem. Dzięki tb, staram się wypełniać wszystko jak należy, bo ty byś tak zrobiła i nie zapomniałabyś o tak ważnym dniu. Poza tym, dzięki tb założyłam bloga i zaczerpnęłam wenę!!!!!!!!! Jesteś niepowtarzalna, jednyna w swoim rodzaju! I tak 3maj :** Ja, zawsze będę komentować twoje rozdzialiki i nigdy, przenigdy nie pozwole na choćby zawieszenie bloga! O NIEEEE! Hahha.... tak wiem, że Niewi się na mnie zawiodła pewnie, ale je jeszcze dokłądnie nie przystosowałam się do klamatu w gimbazie i miałam doooła :( Prócz tego, pomyliłam datę twoich urodzin myślałam, że są 20 września, a tu taka niespodzianka xdd... Teraz, jest mi strasznie przykro, bo boję się, ze mnie nie lubicie :((( och... żałuję baaaaaardzo, ale no cóż czasu nei cofnę, wieć In:
    Wierzę, że zdasz maturę i mocno trzymam za cb kciuki! Z całegfo serca, pragnę, żeby ci sie w życiu wiodło ♥

    Wasza na Zawsze, Sklerotyczka - LaUrA LyNcH <33

    OdpowiedzUsuń
  6. O cholera! Zapomniałam. Boże, przepraszam Cię In! Mam nadzieję, że mi wybaczysz! Po prostu nawał pracy w szkole (a to przecież dopiero początek, no, ale w szóstej klasie nie ma lekko), zadania... no i sama rozumiesz. No, ale przejdę do życzeń.
    Nigdy nie byłam w tym dobra, więc na pewno nie będą one jakieś zawodowo ułożone, ale postaram się napisać jak najlepiej.
    Kochana In, życzę ci wszystkiego najlepszego. Samych radosnych dni, by na twojej twarzy rzadko gościł smutek, by zawsze wszystko szło po Twojej myśli, żebyś jak najdłużej dla nas pisała, nie zrażała się tym, że coś Ci nie wychodzi (jeśli w ogóle są takie rzeczy, przecież Tobie wszystko wychodzi, a w szczególności rozdziały),byś zawsze miała ogromną wenę... No i co by jeszcze dodać? NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jak zwykle, spóźniona, ale w kij z tym.
    Wszystkiego najlepszego, In! Abyś była nadal taka świetna w tym, co robisz (jesteś dla mnie ogromnym wzorem i pragnęłabym pisać tak świetnie, jak ty, ech... :)) Żebyś miała świetnego chłopaka, przyjaciółki, zwłaszcza na blogosferze, a przede wszystkim dużo zdrowia i spełnienia twoich wszystkich marzeń :3 Nie umiem składać kompletnie życzeń, ściągam w tym momencie od wszystkich innych, ale, powtórzę znowu, w kij z tym. Ja za to nie wiedziałam, że masz dziś urodziny, ale na pewno już będę pamiętać :3
    Więc, nie przedłużając, życzę ci, aby te urodziny były najlepsze w twoim życiu, abyś dostała świetne prezenty i przede wszystkim świetnie się baw.
    Całuski.
    Cristal. ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG *,* No tak fantastyczna "Wierna Czytelniczka" nie potrafi czytać ze zrozumieniem... "Jak można było pomylić daty?! o.O Nie wiem do dziś" Za co z góry PRZEPRASZAM (kolejna rozpacz z mojej strony -,-) No ale przecież nie mówimy o mnie tylko o Tobie ;)
    No więc tak co ja "skromna osoba" mogę życzyć Mojemu Słoneczku ;* na pewno zdrowia, bo jest najważniejsze, bez niego nie ma nic i nic nas nie cieszy. Po drugie szczęścia bo nieraz samo zdrowie nie wystarczy :) ("No dobra zakończmy te nudy, a teraz do rzeczy xD")
    Życzę Ci zarąbistej imprezy, dosłownie wyjebanej w kosmos ;D Prawdziwych przyjaciół, którzy chociażby nie wiem co nigdy się od Ciebie nie odwrócili i wspierali nawet w najbardziej szalonych decyzjach xD
    Żeby ludzie, na którch polegasz nigdy Cię nie zawiedli i żebyś zawsze mogła im ufać. ;)
    Oprócz tego żebyś nigdy się nie zmieniała, bo jesteś świetna i zawsze o tym pamiętaj. ;) Ponad to, ("typowe życzenia od dziewczyny dla dziewczyny ;D") Zajebistego faceta, swojego księcia na białym koniu ;D który zabierze Cię do swojego zamku i będziecie żyli długo i szczęśliwie ;)
    Żebyś zawsze była radosna i uśmiechnięta, nie miała żadnych problemów, żeby wszystkie smutki i troski omijały Cię szerokim łukiem xD
    ("No dobra a teraz coś z innej beczki ;D") Żebyś miała duuuuuużżżżo weny na kolejne wspaniałe rozdziały ;) Żebyś miała cierpliwość do swoich czytelników, którzy czasem zbyt dużo suszą Ci głowę o rozdział xD Żebyś nadal pisała tak świetnie jak piszesz, bo wiec że robisz to genialnie ;D
    Żebyś nigdy nas nie opuszczała, żebyś zawsze była z nami i żebyś zawsze pamiętała że możesz na nas liczyć i że masz ogromne wsparcie z naszej strony. ;)
    Osobiście dziękuję Ci za nasze rozmowy na GG za to, że zawsze tak pięknie i trafnie potrafisz mi doradzić, że zawsze pomagasz i wspierasz kiedy tego potrzebuję ;,) ("Na samą myśl aż się wzruszyłam" ;,))
    Jako koleżanka po fachu ;D Życzę owocnie zdanej matury ;) Żeby wszystko z nią związane poszło po Twojej myśli i żebyś dostała się na wymarzone studia ;)
    Na koniec... Oczywiście życzę Ci aby wszystkie Twoje marzenia (nawet te nie realne i najbardziej zwariowane xD) spełniły się, żebyś zawsze mogła robić to co kochasz i (tutaj się powtórzę) żebyś zawsze mogła na nas liczyć i abyś nigdy się nie zmieniała ;*

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! ;*
    ~ Patka ;* ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. STOOOOOO LAT IN!! Dużo zdrowka i tego typu ważnych rzeczy :3

    A jeżeli chodzi o komentarz Niewi na moim blogu:
    Dziękuję za komentarz, i się dziwie, dlaczego cię tak zaciekawił. Prosto z mostu wszystko powiedziałam, bo takich tego typu blogów jest mnóstwo. Tylko o nienawiści- a oczywiście każdemu się to przejadlo. No chyba, że tylko mi. Nevermind.
    I zastanawiam się, dlaczego ludzie mają tylu czytelników. Już zostawmy temat nienawiści, ale chodzi głównie o Raure. Uwielbiam tę parę, jest świetna... Fakt faktem, jak blog nie jest o Raurze jest szeroko omijany. Dlaczego się tak dzieje? A czy ja coś źle robię?
    Jak skończę swój blog, zaczynam pisać o anime. PRZECIEŻ TAK NIE MOŻE BYĆ! XD

    Jeszcze raz sto lat, In <3
    Pozdrawiam,
    Smile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opóźnione życzenia, ale co tam xD

      Usuń
  11. dodacie tu jakieś rozdziały ?

    OdpowiedzUsuń