poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dwie WAŻNE informacje!!!

Po 1 chciałabym wam bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo baaaaaardzo podziekować za życzenia urodzinowe :D morda mi się cieszyła jak nigdy. Prawdę powiedziawszy kompletnie sie tego SPODZIEWAŁAM i już od rana patrzyłam czy In je wreszcie wstawiła. A potem jak próbowała mnie podejść to ją zaskoczyłąm swoją informacją że już czytałam życzenia i nie ma po co tych podchodów robić :D (ahh te umiejętności detektywistyczne :D)

A teraz mniej przyjemna rzecz (chcoiaż nie tragiczna xD) pisanie rozdziału 15 idzie nam jak po grudzie, kompletna maskara. In ma ogólny kryzys, który sięgnął punktu krytcznego więc potrzeba jej oddechu.
Jednak nie o to chodzi. Chcę wam powiedzieć że przez najbliższy czas pojawi się (o ile się wreszcie zmotywujemy tylko ten jeden 15 rozdział) a powód jest bardzo poważny mianowicie SESJA. Przez niecały miesiąc mam do napisania 4 kolokwia i 3 egzaminy i wszytko jest bardzo ważne więc mam głęboką nadzieję, że zrozumiecie iż pisanie musi odejść na dalszy plan. Jeśli wszytsko dobrze pójdzie po sesji będe miała trochę spokoju i będę mogla wam to wynagrodzić (o ile wena pozwoli) paroma ciekawymi (;>) rozdziałami :D

No to w sumie wszytsko. Mam nadzieję, że miło spędziliście święta i szczęśliwie przywitaliście Nowy Rok :D

Całuski Niewi :*

10 komentarzy:

  1. Uu to życzę powodzenia na tych egzaminach:)
    Cierpliwie czekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci zdania tych wszystkich egzaminów i kolokwii (czy jakoś tak, nie wiem jak odmienić ten wyraz xd ).
    A na rozdział poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Niewi nie za ciekawie u was ;/
    In maturka, Niewi kolokwia i egzaminy.
    Dziewczyny szczerze wam współczuję.
    I to ja narzekam zawsze, że za dużo jest sprawdzianów i kartkówem i nauki a leżę do góry... (przemilcze te słowo, ale wiesz o chodzi) na kanapie i się obijam xd
    Mam nadzieję, że znajdziecie wkrótce czas by napisać nam rozdział. :)

    Ps. Niewi, a czy w liczbie mnogiej mówi się kolowii czy kolokwiów ??? Bo kolokwii zaznaczyło mi się jako bład więc chyba kolokwiów jest poprawnie, ale nie wiem bo komputery też się mylą xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolokwiów ;)
      Mówiłam już że nie zaliczyłam kolokwiów wiec wiem :D
      Mam nadzieje że In znajdzie trochę więcej czasu w ferie (chociaż ja wtedy nie będę miała walnego) i się uda sklecić dla was rozdzialik ;) chociaż będzie należał do tych "nudniejszych" chyba :D

      Usuń
  4. Niewi jeśli można zapytać: co ty studiujesz?
    A ty wiesz jakie to wszystko dziwne jest... Ostatnio wpadłam sobie na twojego bloga, którego pisałaś z Ciasteczkiem (pamiętasz jeszcze?) i dogrzebałam się do pierwszego postu gdzie pisałaś, że jesteś w ostatniej klasie i czeka cię matura :)
    Pozdrawiam :**
    Claudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemię studiuje ;)
      Boże jak przeczytałam tego posta to się załamałam ;))
      Ale widzę po nim jak się zmieniłam/dojrzałam itd ;)

      Usuń
  5. Czekamy z niecierpliwością! Powodzienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że niedługo wracacie do nas :( Ej, odezwijcie się co jakiś czas co tam u was ;) Jesteśmy z wami!

    OdpowiedzUsuń