poniedziałek, 24 listopada 2014

Pomóżcie bronić talentu Inimitable!!!!

Rozdział już skończony, trzeba go tylko poprawić. Jednak jest teraz poważniejsza sprawa o której dopiero się dowiedziałam (dziękujemy za cynk). In jest za bardzo roztrzesiona a ja kipie jednak tak tego nie zostawię. Mianowicie zapewne wszyscy kojarzą wspaniały one shot In który napisała na konkurs do Anabell i na którym 100% z nas się poryczała
http://hate-ignore-love-raura.blogspot.com/2014/04/moj-one-shot-konkurs-anabell.html?m=1

Otóż został on perfidnie skopiowany na inny konkurs na bloga o Violettcie...
http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/2014/11/drugie-miejsce-crazy-gigi.html?showComment=1416860189191&m=1#c1143800030872247874

Zajął 2 miejsce pseudo autorka zbiera pochwały i uważa że napisała to rok temu na konkurs szkolny. Ale błagam tak dwóch podobnych one shotow nie mogą napisać 2 różne osoby...
Dlatego proszę was żebyście zareagowali bo wiecie że nie lubimy kłamstw i ściągania tutaj skopiowania. Nie obrażajcie tylko fanów Violetty bo nie o to w tym chodzi. Jedna osoba nie świadczy o całości. Można tego nie lubić ale ogólny szacunek się należy nawet jeśli się czegoś nie trawi.

Liczę na was i wasze epickie komentarze.

"Jeśli spali nas ogień to pan społonie razem z nami"

Choćbym miała to przypłacic nie wiadomo czym. Nie dam kopiować moich przyjaciół i przypisywać sobie ich pochwał.

NABUZOWANA NIEWI

7 komentarzy:

  1. Hey :D właśnie dowiedziałam się od Anabell, że jakaś bezczelna laska skopiowała od ciebie ten IŚCIE GENIALNY One Shot ! To tobie się należą pochwały od innych ludzi!
    Wiesz, ja nie mam problemu, żeby po prostu ją zgłosić :D bd ciebie bronić bo dziewczyno masz talent a kopiowanie twoich zarąbistych dzieł jest bezczelne i szczeniackie !
    Już napisałam jej komentarz, a jak nadal będzie się upierać, że to jej to zadziałamy inaczej ! :D
    In nie rozkleja się bo my jesteśmy za tobą, tak samo jak prawo :D
    Pozdrawiam gorąco i przesyłam buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey :*
    Napisałam jej "krótkiego" komentarza, na temat tego.
    Ini ty się na pracowałaś, a ona tylko pozmieniało imiona? No proszę. W przedszkolu nie jesteśmy..
    <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam co myślałam wyszło epicki ha, ha. Trzymaj się In;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak laska jest mega chamska!
    One shot był super<3
    Nie powinna się tak zachowywać i popieram cię w 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. No co za bezczel! Nie wierzę! I jeszcze się tego tak wypiera! Szczerze powiedziawszy przeczytałam tylko końcówkę (bo Natalia leniem jest), ale to wystarczyło, żeby stwierdzić, że to jest bardzo ciężka praca kopiuj- wklej. Jak ja ją zaklęciami niewybaczalnymi potraktuję to jej się odechce bezczelnie kopiować czyjeś cudowne dzieło. Po prostu wzburzona jestem! Ugh

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i przepraszam :)
    Dawno mnie nie było w internetach (stąd moje lekkie opóźnienie) z paru powodów ale to nie jest teraz ważne.
    Ini! Moja kochana! Tak ci współczuję D: Wiem przez co teraz przechodzisz bo mnie spotkało kiedyś to samo tylko w innych okolicznościach. Nie w internecie tylko w piątej klasie :( TAK SIĘ NIE ROBI I JUŻ!!!!!!
    Nie martw się więcej, nie warto :) i ułomy muszą żyć ;( Biedactwo ogarnęło funkcję "kopiuj wklej" i oczywiście musiało się pochwalić w najbardziej beszczelny sposób ;( nic tak mnie nie bulwersuje jak beszczelstwo ;( Kolega się nawet o tym przekonał na własne skórze XD Wpadam zaraz do niej i też dam jej okazję aby się o tym przekonała ;D zawsze jesteśmy z tobą i wspieramy bo masz ogrrrrromny talent :) taki prawdziwy :) a nie talent do korzystania z opcji "kopiuj wklej"!!! Dobra lece bo rozwale bratu klawiaturę :D
    Wnerwiona (wtedy niebezpieczna, nie podchodź!) Claudi :***
    Ps. Mała rada: Gdy ci smutno, gdy ci źle - wpierdol komuś. Nie martw się XD
    Ps2. Don't worry. Be happy :**

    OdpowiedzUsuń