niedziela, 9 października 2016

Witam, witam i o zdrowie pytam!

Witajcie kochani!

Nie zlinczujcie mnie na wstępie. Nie piszę tego posta po to żeby się tłumaczyć z długiej nieobecności i ciszy. Chciałabym się dowiedzieć co tam u was? Było was tu mnóstwo, minęło trochę czasu więc zaczęłam się zastanawiać co porabiacie. Czy dalej macie fazę na Raurę, R5, A&A itd? Czy może jednak z tego "wyrośliście". Ja osobiście odniosłam wrażenie, że "era Raury" się skończyła, że niewiele osób już to jara, kręci. Jeśli to czytacie to napiszcie coś, cokolwiek. Tyle osób tutaj poznałam i czuję taką pustkę w sobie teraz - ahhhh te hormony...
Np. Patka Cher zniknęła tak nagle i nie mam z nią żadnego kontaktu. GG mi się zepsuło a tam też rozmawiałam z wieloma osobami :(


Niżej coś dla tych którzy chcą się dowiedzieć czegoś o opowiadaniu, jednak nie jest to główny powód dla którego piszę, naprawdę.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Otóż
.
.
.
.
.

Z racji tego, że w naszym przypadku faza na Raurę się skończyła i trudno o tym pisać bez tego "fanatyzmu" to postanowiłyśmy wraz z In tą historię przerobić. Ponieważ uważamy, że ta historia ma potencjał, jest inna i warto ją doprowadzić do finału.
Dałyśmy nowych bohaterów, i reaktywowałyśmy całą historię na wattpadzie, jeśli ktoś będzie miał ochotę tam wejść to śmiało. Może dopadnie nas nowy "fanatyzm" i mocno pociśniemy nową wersję. Tylko uprzedzam, że początek historii wyda wam się znajomy, w końcu to przerabiamy, jednak nie wszędzie da się pozmieniać imiona i jazda :) Oczywiście historia na razie nie jest zbyt popularna, jednak mam nadzieję, że w końcu promocja jaką staram się robić na TT (nowe konto) przyniesie jakiś skutek i komuś się to spodoba. Może będziecie mieli małe problemy z tm kogo daliśmy za kogo ale myślę, że szybko to rozgryziecie. Chociaż może zmieni nam się koncepcja :D

Jak ktoś chciałby ewentualnie zajrzeć to tu macie link:
https://www.wattpad.com/story/85744602-one-night-stand-secret-lily-collins-ashton-irwin


Ściskam Was mocno
Niewi :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz