piątek, 25 lipca 2014

Krótkie info żeby uspokoić wasza niecierpliwość o ile się da :D

Kilka osób się już pytało kiedy będzie 10 rozdział i jeszcze pewnie kilka sobie zadaje to pytanie.
Wiec na nie odpowiem.
Piszemy go xD Ale z racji tego że - In wyjechała i nie ma neta a ja dostawszy się na moje wymarzone studia musiałam załatwić wszystkie sprawy (papiery i badania itp.) a teraz właśnie się pakuje bo wyjeżdżam na 3 tygodnie xd ale spokojnie zaopatrzyłam się w internety xd - mamy małe opóźnienie. W sumie minęły już 3 tygodnie nie wiem jakim cudem tak szybko o.o
Powinien się pojawic w przyszłym tygodniu jak juz In wróci z tej swojej wsi xd
Mogę was tylko pocieszyć - o ile tak to się da nazwać - tym że spotkałyśmy się osobiście i bite 3-4 godziny obmyslalyśmy przyszłe wydarzenia w życiu bohaterów, wiec będzie się czym emocjonowac xd
Sama się już boje i powoli nie ogarniam co i jak xd Na szczęście mam zeszyt z pomysłami xd

Całuje was mocno i daje trochę mojej cierpliwości :D

Niewi

PS. Chciałam dać tytuł ZAWIESZAMY a potem powiedzieć że żartowałam ale stwierdziłam ze wtedy juz na 100 pójdę do piekła :D

12 komentarzy:

  1. Z ty piekłem dobrze napisałaś Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hura!!! W takim razie czekam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej :D to super, że już wiadomo kiedy będzie rozdział ;) nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku...ja już chcę ten rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Dzięki za info <3
    Bd czekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A na jaki kierunek? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wyjątkowo nie niecierpliwię się w związku z rozdziałem. Im więcej czasu na psychiczne przygotowanie się do tego, co napiszecie - tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na one-shota:
    http://fallinforyour5.blogspot.com/2014/07/one-shot-jedna-osoba-potrafi-zmienic.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :D Już nie mogę się doczekać ; 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuuuper ^^ Nie mogę się doczekać :3 Szybko dajcie ten rozdział, bo zwariuję xD

    OdpowiedzUsuń