środa, 13 sierpnia 2014

Parę drobiazgów ;)

Po 1
Ja (Niewi) jestem bardzo ciekawa jednej rzeczy i już pytałam się kilku osób i stwierdziłam że was też w to wciągne ;) a mianowicie...
Jeśli każdy z was mógłby zadać jedno pytanie dotyczące tego bloga to jak ono by brzmiało?? (może ono dotyczyć czego kolwiek związanego z blogiem :D)
Po 2
Czekacie na rozdział - wiemy. Aktualnie ja jestem dalej tam gdzie byłam a In jest na obozie gdzie jest opiekunem czy jakoś tak i ma strasznie mało czasu. Ale obie będziemy w domu już w niedzielę, wiec się  ogarniemy od poniedziałku zapewne =>
Po 3
Zaczęłam przetrzepywać maile wymienione z In w celu zapisania pomysłów sprzed można powiedzieć juz wieków i musze powiedzieć że o niektórych juz zapomniałam ;) musze ich jeszcze ponad 3000 przejrzeć ale dam radę jakoś ;)
Korzystajcie z końcówki wakacji i zbierającie energię na rok szkolny ;)

Pozdrawiamy i całujemy ;*
In i Niewi

12 komentarzy:

  1. Na rozdział się poczeka i pytanie również się zada :-)
    A brzmi ono tak:
    Czy gdy rozpocznie się rok szkolny będziecie regularnie dodawać rozdziały?

    Pozdro
    Ania Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. S. I oczywiście najbardziej popularne pytanie kiedy next? :D

      Usuń
  2. Okej no to tak, ma dwa! Wybierzcie na które odpowiecie XD
    1. Czy to jest na pewno blog o Raurze, bo po tych historiach z Lau i Rikerem mam wątpliwości...
    2. Przez kogo Lau tak cierpiała w ostatnim rozdziale?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale raura to może być np. Riker + Laura :)

      Usuń
    2. Tak, wiem :) Dlatego do mojego pytania dodałam "bo po tych historiach z Lau i Rikerem mam wątpliwości" żeby nie było jakiś problemów o którą Raure chodzi :D

      Usuń
  3. Po pierwsze zacznę od tego że jesteście genialne i cudowne jak i Wasz blog. Jestem nowa na bloggerze ale jestem z Wami od początku chociaż nie komentowałam. Po drugie gratuluję pomysłu bo mało jest blogów (jeżeli w ogóle są jakieś)o Rikerze i Laurze więc wielki szecun ;) na rozdział poczekamy bo warto i oczywiście życzę wam weny bo jest badzo potrzebna xD a jezeli chodzi o pytanie to planowałyście już ile rozdziałów będzie obejmował blog (jeśli tak to ile)? i mam jeszcze jedno jak będziecie chciały to odpowiecie - Czy gdy skończycie ten blog to stworzycie jakiś nowy i dalej będzie pisać?
    > czekam na next i pozdrawiam Wierna Czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego Laura nie ma żadnych miłych,cudownych lub takich przyjemnych wspomnień z Rossem? Cały czas tylko z Rikerem ..a tak po za tym zrobicie może Rikesse?
    Na nexta zaczekammm !

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhh, nienawidzę kreatywnych rzeczy ;/
    Ale walnę pytaniem:
    Pytanie skierowane do obu autorek: Jeśli mogłabyś się przenieść w historię, którą tu tworzycie, którą postacią byś została i dlaczego?
    Tak mało kreatywnie c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam :D ---> fallinforyour5.blogspot.com
    Mam nadzieję, że wpadniecie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga idiotki która jest pierszy raz na bloggerze
    http://impossible-story-but-realy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedykolwiek będzie jeszcze rozdział na Twoim pierwszym blogu Niewi? To pytanie ogólnie nie do tych o co prosisz na górze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciłabym to wiedzieć, nie ukrywam - jest ciężko :(
      nawet bardzo

      Usuń