piątek, 20 czerwca 2014

Sneak Peak : Rozdział 6

Z tego względu, że nie wiemy jeszcze kiedy uda nam się napisać do końca rozdział 6, postanowiłam dać wam mały kawałek tego, co napisałyśmy. Mam nadzieję, że ten mały przedsmak was trochę nasyci i pomoże przetrwać do czasu, aż wstawimy cały rozdział 6 :)

-Wy myślicie, że hobby'm każdej Marano jest rozmnażanie się?
...
-Oj tam. Pamiętasz jak ja ciebie kładłem spać? Oszczędziłem ci wtedy pobudki na mycie.
...
-W obliczu miłości wszystko się zmienia, Ross. Człowiek się zmienia i jest gotów na różne poświęcenia.
...
-Ten koleś co tak urządził Laurę powinien mocno za to zapłacić.
...
-Ja pójdę.
-Chyba lepiej jak ja to zrobię.
-Co? Niby dlaczego? To też moja przyjaciółka.
-Jakoś się nią tak bardzo nie interesowałeś na długo przed jej wyjazdem z miasta.
...
-Ona raczej potrzebuje siostry.
-Twierdzisz, że nią nie jestem?
-Rodzonej.
-A jest jakaś różnica?!
...
-Dajcie spokój. Chcecie wiedzieć kto jest ojcem? Naprawdę? Dobrze! Wszyscy go znacie!
...
-Pewnego razu jakoś tak wyszło że to zrobiliśmy. Nie żałowaliśmy tego, chociaż nie byliśmy parą.


♥~ ♥~
Mam nadzieję, że to was trochę zaciekawi :) Miłego dnia!
~Inimitable

25 komentarzy:

  1. W końcu się dowiemy kto jest ojcem jupi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Nie mogę się doczekać! :3
    Inimitable kiedy będzie rozdział na Twoim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJKU...JA CHCĘ WIEDZIEĆ KTO JEST OJCEM!

    OdpowiedzUsuń
  4. hah ciekawe, ciekawe. Nie mogę się do czekać, ale po tym już wszystko jasne (tak myślę) XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę by ojcem był Ross ale niestety podejrzewam że to Ell ;<<<<

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym aby ojcem był Ross... ale tak samo wydaje mi się że ojcem jest Ell :( Czekam na cały 6 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O bosz!!! Te dwa ostatnie... szok...
    Domyślam się po nich kto jest ojcem, ale nie będę tego pisać na forum...
    Zachowam to dla siebie :D
    O matko jak ja się nie cierpliwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jpd!!! O.o Dawajcie rozdział w trybie już XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę nie Ell😢 Czekam z niecierpliwością. I mam nadzieje taka samą jak wszyscy, ale nie pisze bo się obawiam, że zapeszę☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez to ja tu jeszcze bardziej usyycham! Czyli, że w następnym dowiemy się kto jest ojcem? Mamma mia! ;_; Dajcie ten rozdział ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiem kto jest ojcem Tobiego O.o ojcem Tobiego jest ojciec Tobiego XD Wiem nieśmieszne ale przypomina mi się jak z przyjaciółką oglądałam kiedyś telewizję i były reklamy i było coś takiego, że jakiś facet mówi, że nie jest ojcem Pablito. A prawdziwym ojcem Pablito jest... I tutaj przerwali. A ja mówie,że już się nie dowiemy a ona, że to nie jest trudne bo prawdziwym ojcem Pablito jest ojciec Pablito XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że ojcem Tobiego jest któryś z Lynchów
    Ale chce żeby był to Ross

    OdpowiedzUsuń
  13. Umieram z ciekawości...
    Dajcie next jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  14. You know what??? I HATE YOU!!!!
    I'm kidding :D Proszę piszcie go szybko bo zaraz wybuchnę :) Nie mogę się doczekać!!! Nareszcie dowiem cie kto jest ojcem :) Jeżeli wgl będzie napisane, bo z tego co widzę to nie jest powiedziane w prost.

    CZEKAMYYYYY :D
    ~`Wierna fanka~`

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche mało Racjonalna ta Rydel. Ell i Lau mają ciemne włosy! A Toby? Ma blond! Jeszcze w którymś rozdziale Ell mówił że chłopiec ma cos w sobie z rodziny Lynch'ów. Ojcem może być albo Ross lub Rik!

    Ps super sie zapowiada! Czekam na więcej
    /Sashy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;D

      Usuń
    2. Fakt. W sumie nie wpadłam na to, ale fakt...
      DODAWAJCIE JUŻ, bo umieram!
      Nie no, nie chcę was popędzać... Dodajcie jak będziecie pewne, że wasza praca was zadowala :)

      Usuń
  16. Świetne, kiedy będzie rozdział?
    Zapraszam do mnie : http://crazy-love-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń